En vision blev till verklighet!

Jag har fått den stora äran att bli en av de fasta bloggarna på Duracellmammans nya projekt Mammabloggarna.se  som öppnar dörrarna för omvärlden 1 juli klockan 00:01.

Annikas vision var en träffpunkt där vi alla Mammabloggare kunde samlas och få en gemenskap och den här visionen har hon nu gjort till en verklighet. Jag är otroligt tacksam för att jag får vara en del av det här projektet och det vore väldigt roligt om ni alla väljer att följa mig på den nya bloggen. 

Ni finner den på: 

GeMigLivetTillbaka.se

Jag hoppas att ni väljer att följa mig och min kamp vidare!

Kommentarer
Postat av: Carina

Behöver du ens fråga? Självklart och jag hoppas att du fortsätter skriva lika underbart och utlämnade och bild-likt språkbruk som du har kunnat göra nu när du varit anonym. Tack för svaren kommer att svar men just nu är jag fotbollsmamma 24/7 (läses tjugofyra sju) som mina barn säger de menas 24 timmar 7 dagar i veckan

2009-07-01 @ 00:16:03
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Ser fram emot att träffa dig och alla andra på mammagalan! Får man fråga hur gammal din/dina barn är?

2009-07-01 @ 09:56:08
URL: http://soffiz.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar!
Kommentarerna måste godkännas av mig innan de syns på sidan. Alla kränkande kommentarer eller de som innehåller reklam, raderas direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0