Skriv till mig!

Jag fick en kommentar för ett tag sedan som jag vill dela med mig delar utav.

Carina skrev:

"Hej Läser din blogg och håller med alla er andra som skriver att du skriver förbaskat bra. Rakt, utlämnade, och man får verkligen känslan av de sitituationer du beskriver i din vardag! Jag tror jag skulle vilja ge dig ett råd, skriv en bok, endera om ditt liv och din livssitiuation eller om nåt annat. De är mycket välskrivet och man som läsare har en hel del, funderingar om hur liver var för dig innan sjukdommen kom, har den kommit smygande eller .. vad är de för sjukdom som far fram som den gör... är den vanlig eller ovanlig? Måånga frågor och jag respekterar att du inte skriver om de du inte vill utan lämnar oss läsare med funderingar de är OK för min del. Må om dig och fundera på de där om boken om du nu ska försöka ödsla mindre energi ett tag framöver"

Jag har funderat en hel del på det här, men att skriva en bok är ett hejdundrande projekt och en blogg är ju nästan en bok. Även om den kanske inte följer en tråd och har kapitel på samma vis.

Men jag har förstått av alla era kommentarer att ni skulle vilja veta mer om hur allt började och exakt vad det är jag har. Hur symptomen ter sig och vad som händer i kroppen både fysiskt och psykiskt. Hur min familj kommer in i bilden men ni kanske också är nyfikna på mig. Och vem jag är.

Vi gör så här; Skriv lite frågor på vad just du funderar över så försöker jag besvara dem bäst jag kan och en del, som ni förstår kanske jag väljer att inte svara på av olika skäl.

Om det är något som ni vill fråga om men som inte ni vill att alla ska se, eller att ni bara vill ha kontakt så tryck på det gröna kuvertet i sidomenyn så får jag ett mail. Eller så slänger ni iväg ett mail på adressen: [email protected]

Jag ser verkligen fram emot era frågor eller att få höra av er!

Kommentarer
Postat av: Ina

Det är hela din historia jag är nyfiken på, är sjukdomen ärftlig? Det är svårt att bara ställa en enstaka fråga:) Eller ens två.. Hoppas du har njutit av helgen och solen! Kramar

2009-06-03 @ 10:58:50
URL: http://inessas.blogspot.com
Postat av: mamma med mera

Hur mår du? så länge sen du skrev nåt här... jag kollar in här varje dag... börjar bli smått orolig. Skickar många styrkekramar och hoppas att du mår hyfsat ok och att du får njuta av solen litegrann iaf. Kram kram

2009-06-10 @ 23:48:01
URL: http://pia.sakerochting.se
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej Hopp!

Kikar in hos dig...



Allt väl?



//Kram Milly ღ

2009-06-12 @ 10:29:24
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag är lite intresserad av din mans syn på saken. Se det från hans synvinkel typ.



och jo, jag är ganska seg på att kommentera.

2009-06-16 @ 11:16:13

Här kan du lämna din kommentar!
Kommentarerna måste godkännas av mig innan de syns på sidan. Alla kränkande kommentarer eller de som innehåller reklam, raderas direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0